Komunikace s klienty, řešení standardních i obtížných situací

Seminář je určený pro pracovníky, kteří se dostávají do kontaktu s klienty, rodiči a musí s nimi pravidelně řešit standardní i obtížné situace. Jedná se např. o pracovníky recepcí dětských klubů, mateřských center, různých dětských sportovišť, heren, organizátory sportovních aktivit apod.

Datum

1. 1. 2022 (So)
Nejsou vypsané žádné termíny.

Čas

9:30 - 17:00

Cena

3 340,00 Kč

Místo konání

Anahita Černý Most
Skorkovská 1511, Praha 9 - Černý Most
Kategorie

Organizátor

AKADEMIE ANAHITA s.r.o.
Email
akademie@anahita.cz
Komunikace s klienty
  • Spokojený zákazník = loajální zákazník
  • Seminář povede Mgr. Aleš Fejfar

Místo:

  • Anahita Černý Most (v nákupní zóně Černý Most), Skorkovská 1511, Praha 9 (vedle Makra). Možnost parkování u provozovny.

Rozsah:

  • 1denní seminář

Pro koho je kurz určen:

  • Seminář je určený pro pracovníky, kteří se dostávají do kontaktu s klienty, rodiči a musí s nimi pravidelně řešit standardní i obtížné situace. Jedná se např. o pracovníky recepcí dětských klubů, mateřských center, různých dětských sportovišť, heren, organizátory sportovních aktivit apod.

Obsah kurzu:

  • Pracovníci mohou při komunikaci s klienty podstatně ovlivnit jejich spokojenost a tím i loajalitu. Spokojený zákazník pak s větší pravděpodobností znovu nakoupí naše služby. Často mají při jednání s klientem možnost informovat ho o dalších službách a ovlivnit jeho další nákupy.
  • V rámci semináře probereme řešení standardních i složitých situací s klienty, jednání s nespokojeným zákazníkem, jak předejít konfliktu, nonverbální komunikaci a řeč těla, specifika telefonické komunikace.
  • Součástí semináře je i nácvik konkrétních situací s klienty/rodiči. Situace budou přizpůsobeny konkrétním potřebám účastníků.

Podmínka účasti:

  • Připravené konkrétní situace, do kterých se účastník často dostává a musí je řešit.

Výstupy z kurzu:

  • Účast na semináři pomůže zvýšit sebevědomí při komunikaci s klienty, snížit riziko zbytečných chyb a zvýšit tak spokojenost a loajalitu klientů.