Komunikace s klienty, řešení standardních i obtížných situací

Popis

Spokojený zákazník = loajální zákazník

Seminář povede Mgr. Aleš Fejfar

Místo:  Anahita Černý Most (v nákupní zóně Černý Most), Skorkovská 1511, Praha 9 (vedle Makra). Možnost parkování u provozovny.

Rozsah: 1 denní seminář

 

Pro koho:

Seminář je určený pro pracovníky, kteří se dostávají do kontaktu s klienty, rodiči a musí s nimi pravidelně řešit standardní i obtížné situace. Jedná se např. o pracovníky recepcí dětských klubů, mateřských center, různých dětských sportovišť, heren, organizátory sportovních aktivit apod.

Obsah:

Pracovníci mohou při komunikaci s klienty podstatně ovlivnit jejich spokojenost a tím i loajalitu. Spokojený zákazník pak s větší pravděpodobností znovu nakoupí naše služby. Často mají při jednání s klientem možnost informovat ho o dalších službách a ovlivnit jeho další nákupy.

V rámci semináře probereme řešení standardních i složitých situací s klienty, jednání s nespokojeným zákazníkem, jak předejít konfliktu, nonverbální komunikaci a řeč těla, specifika telefonické komunikace.

Součástí semináře je i nácvik konkrétních situací s klienty/rodiči. Situace budou přizpůsobeny konkrétním potřebám účastníků.

Podmínka účasti:

Připravené konkrétní situace, do kterých se účastník často dostává a musí je řešit.

Výstupy:

Účast na semináři pomůže zvýšit sebevědomí při komunikaci s klienty, snížit riziko zbytečných chyb a zvýšit tak spokojenost a loajalitu klientů.