Komunikace s klienty, řešení standardních i obtížných situací
Seminář je určený pro pracovníky, kteří se dostávají do kontaktu s klienty, rodiči a musí s nimi pravidelně řešit standardní i obtížné situace. Jedná se např. o pracovníky recepcí dětských klubů, mateřských center, různých dětských sportovišť, heren, organizátory sportovních aktivit apod.
- Spokojený zákazník = loajální zákazník
- Seminář povede Mgr. Aleš Fejfar
Místo:
- Anahita Černý Most (v nákupní zóně Černý Most), Skorkovská 1511, Praha 9 (vedle Makra). Možnost parkování u provozovny.
Rozsah:
- 1denní seminář
Pro koho je kurz určen:
- Seminář je určený pro pracovníky, kteří se dostávají do kontaktu s klienty, rodiči a musí s nimi pravidelně řešit standardní i obtížné situace. Jedná se např. o pracovníky recepcí dětských klubů, mateřských center, různých dětských sportovišť, heren, organizátory sportovních aktivit apod.
Obsah kurzu:
- Pracovníci mohou při komunikaci s klienty podstatně ovlivnit jejich spokojenost a tím i loajalitu. Spokojený zákazník pak s větší pravděpodobností znovu nakoupí naše služby. Často mají při jednání s klientem možnost informovat ho o dalších službách a ovlivnit jeho další nákupy.
- V rámci semináře probereme řešení standardních i složitých situací s klienty, jednání s nespokojeným zákazníkem, jak předejít konfliktu, nonverbální komunikaci a řeč těla, specifika telefonické komunikace.
- Součástí semináře je i nácvik konkrétních situací s klienty/rodiči. Situace budou přizpůsobeny konkrétním potřebám účastníků.
Podmínka účasti:
- Připravené konkrétní situace, do kterých se účastník často dostává a musí je řešit.
Výstupy z kurzu:
- Účast na semináři pomůže zvýšit sebevědomí při komunikaci s klienty, snížit riziko zbytečných chyb a zvýšit tak spokojenost a loajalitu klientů.